Leden aan het woord

1

Wij zijn via het Nederlands Horeca Gilde in contact gekomen met Horinko. We hadden een probleem met Buma en Sena afdrachten. Horinko heeft dit opgepakt en voor ons opgelost. We liften nu mee met de collectieve afspraken van Horinko. Dit levert snel en makkelijk geld op. In twee woorden ‘Service gericht’.

Bagels & Beans – Sittard

Lilian Minart

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2

Horinko zien wij als vervanger van KHN maar dan als een partner met echt inkoopvoordeel. Zij hebben afspraken waar je direct wat aan hebt. Jaarlijks besparen wij meer dan € 5000,- en hier hoeven wij niks voor te doen. Dat is geld voor een hele mooie vakantie alleen wij hebben daar geen tijd voor.

Hotel Restaurant Het Wapen van Aelden - Aalden

Bert Jansen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3

Wij hebben een paar keer een probleem gehad met het vinden van een goede leverancier. Eén telefoontje naar Jan Logtenberg van Horinko en hij hielp ons meteen. Een mooi bijkomend voordeel was ook nog dat de prijzen goedkoper waren dan dat wij voorheen moesten betalen bij onze oude leverancier. Het is een meedenkende organisatie. Het bespaart ons veel tijd en veel geld.

Groot Café Restaurant de Griffel – De Bilt

Sven van de Schans

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4

Via Horinko zijn overgestapt naar een andere leverancier voor hygiëneproducten. De overstap ging eigenlijk heel erg soepel. Eerst hebben we de prijzen vergeleken en daar kwam al gauw een overall besparing uit van 15%. Je moet dan denken aan vaatwasmiddelen, servetten, toiletpapier en handdoeken. Het mooie is dat de gewenste besparingen ook zijn bereikt.

Café Wildschut – Amsterdam

Ernst Verhoeven

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5

Na een zware periode in de crisistijd hebben wij met behulp van Horinko onze zaakjes weer goed op de rit. De kosten zijn over de volle breedte onder de loep genomen en daar waar het nodig is aangepast. In sommige gevallen laat de aanpassing nog even op zich wachten omdat we nog lopende contracten hebben bij onze oude leveranciers en die willen we wel respecteren. Horinko ontzorgt ons echt en maakt ons scherp en levert voor ons veel geld op dat we hard nodig hebben.

Brasserie De Corner – Dedemsvaart

Maria de Wagt

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neem nu contact met ons op
Heeft u professionele hulp nodig of gewoon een vraag? Laat ons u terugbellen met het onderstaande formulier.

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.